دانلود روز | دانلود فیلم و سریال جدید

دانلود رایگان فیلم و سریال جدید ایرانی و دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود روز | دانلود فیلم و سریال جدید

دانلود رایگان فیلم و سریال جدید ایرانی و دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود روز بروزترین سایت دانلود فیلم و سریال

دانلود فیلم سال دوم دانشکده من

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۰۶ ب.ظ

دانلود فیلم سال دوم دانشکده من با لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من با کیفیت عالی

فیلم ایرانی سال دوم دانشکده من کلید زده شد

دانلود فیلم سال دوم دانشکده من

دانلود رایگان فیلم سال دوم دانشکده من

ژانر : اجتماعی

محصول : 1396

کیفیت : BluRay 720p

کارگردان :رسول صدرعاملی

بازیگران : شقایق فراهانی، پدرام شریفی، علی مصفا، بابک حمیدیان،  پانته آ پناهی‌ها، نیلوفر خوش خلق، شیوا خسرومهر، مریم بوبانی و علیرضا استادی

خلاصه داستان فیلم ایرانی سال دوم دانشکده من : فیلم سینمایی «سال دوم دانشکده من» به کارگردانی شخص رسول صدرعاملی در زوز ملی سینما در دانشگاه علم و صنعت به تهیه‌کنندگی مسعود ردایی شروع به ضبط فیلم کرده است. 

براساس زمانبندی های انجام گرفته فیلمبرداری فیلم جدید صدرعاملی که در تهران و اصفهان فیلمبرداری میشوداحتمالا تا اواخر آبان ماه سال جاری طول خواهد کشید.… شما میتوانید با لینک مستقیم  این فیلم را از دانلود روز دریافت کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۳۱
ابوالفضل زراعتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی