دانلود روز | دانلود فیلم و سریال جدید

دانلود رایگان فیلم و سریال جدید ایرانی و دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود روز | دانلود فیلم و سریال جدید

دانلود رایگان فیلم و سریال جدید ایرانی و دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود روز بروزترین سایت دانلود فیلم و سریال

دانلود فیلم ثبت با سند برابر است

شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۹ ب.ظ

دانلود فیلم ثبت با سند برابر است با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم ایرانی ثبت با سند برابر است با کیفیت عالی

دانلود فیلم جدید سینمایی ثبت با سند برابر است

اخبار و تاریخ انتشار فیلم قرار گرفت

دانلود فیلم ثبت با سند برابر است

دانلود فیلم ثبت با سند برابر است

ژانر : اجتماعی ، کمدی

محصول : 1396

کیفیت : 1080p

کارگردان : بهمن گودرزی

بازیگران :  سحر قریشی، نیوشا ضیغمی، امین حیایی، مجید صالحی، فرج گل سفیدی، فاطمه شکری، محمدرضا شریفی نیا، الهام حمیدی، علی مسعودی، سپند امیرسلیمانی، مهران رجبی، یزدان فتوحی، فرزاد حسنی، مجید شهریاری، اردشیر کاظمی، عباس محمدی، جواد زیتونی،

خلاصه داستان فیلم ثبت با سند برابر است : در دیالوگ فیلم آمده است که شهاب: همیشه خدا من تو زندگیم دنبال یه پاس طلایی بودم تا گلش کنم اما بهم پاس که ندادن هیچ، خودشون تنهایی توپ رو کردن تو گل!. حالا اونا شدن غزال تیزپا، بعد من هم شدم شیر بی یال…

نظرات  (۱)

۰۹ مهر ۹۶ ، ۲۲:۱۷ دانلود آپدیت جدید کلش آف اکلنز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی